ناخن

مانیکور Manicure

یک مانیکور کامل باید بطور ایدآل یک یا دو بار در هفته انجام شود.
با قراردادن یک پد آغشته به لاک پا کن لاک قدیمی را از ناخن ها پاک کنیدو به آرامی برای چند بار پد را روی لاک بکشید. سپس با یک حرکت آن را خشک کنید. این فرآیند را تکرار کنید تا همه اثرات لاک پاک شود. لاک سفت اطراف پوسته بیرونی را با یک پد کتانی پنبه ای پاک کنید، سطح بیرونی پوشیده شده و سفت را در پاک کننده فرو ببرید تا لاک ناخن پاک گردد.
ناخن ها را با سوهان ناخن شکل دهید . به آرامی گوشه ها را به سمت مرکز بسابید و فرم دهید ، برای ایجاد یک زاویه مناسب و زیبا سوهان را زیر لبه ناخن نگه دارید و کجی ها را برطرف کنید. ازساییدن عمیق گوشه های ناخن که باعث ضعیف شدن آن ها می شود اجتناب کنید.
پاک کننده را اطراف ناخن بکشید . برای یک دقیقه منتظر بمانید و به آرامی پوست ناخن را که با کتان پنبه ای پوشیده شده به عقب برگردانید و بافت مرده را برای شکل دادن سطح بیرونی پاک کنید. سپس رول زیر ناخن ها برای دستکاری نهایی عبور دهید.
دستها را بشویید و ناخن ها را با فرچه نرم مانیکور برس بزنید. دستها را خشک کنید. ناخن ها را با پنبه آغشته به لاک پا کن پاک کنید. اگر لایه روغنی روی سطح ناخن باقی باشد لاک ناخن روی ناخن نمی چسبد . اگرمایلید سطح ناخن را با یک محافظ به آرامی لاک بزنید. برس ریشه ناخن ها را تحریک می کند و درخشش بی نظیر به آن می دهد.

اگر ناخنهایتان نرم هستند و یا متوجه شدید که به راحتی می شکنند این یک نکته است برای به کار بردن یک مجموعه مناسب از محصولات تقویت ناخن ژوتن برای داشتن ناخن های سخت. برای یک نتیجه خوب و بهینه استفاده از آن را برای یک یا دوبار درروزپیشنهاد می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا